Isnin, 21 Februari 2011

Teknik Pemasaran

Hari ini saya akan dedahkan beberapa teknik
pemasaran yang boleh anda gunakan dalam bisnes
anda.

Ramai yang merungut kepada saya mengapa produk
mereka tidak laku walau pelbagai cara telah
digunakan.

Setelah menjual produk bernilai jutaan ringgit
diinternet saya telah menggunakan beberapa teknik
yang melariskan produk-produk saya dan ini masanya
untuk anda ikut.

Antara 2 teknik terbaik yang saya gunakan adalah
seperti dibawah:

1- Testimoni penguna produk anda. Jika ramai yang
puas hati dengan produk anda tentu mereka tidak
keberatan untuk berikan testimoni. Testimoni adalah
bukti terbaik bahawa produk anda benar-benar berkualiti.

Anda boleh melihat contoh testimoni produk saya disini


2- Bonus tambahan yang berkaitan dengan produk anda.
Baru-baru ini isteri saya telah mencuba produk kosmetik
Clarins dari Paris. Setelah membayar isteri saya terkejut
sebab banyak hadiah yang diberi termasuk bag, losyen dan
hampir 5 lagi barisan produk mereka.

Jadi jika anda mahu menjual program A katakan, anda berikan
beberapa bonus tambahan yang akan membuat prospek anda rasa
rugi jika tidak membeli daripada anda. Anda mesti letakkan
had masa supaya teknik ini lebih efektif.

Contohnya: \"Pesan Produk A hari ini dan dapatkan 5 bonus
tambahan bernilai RM399 untuk tempoh 5 hari sahaja!\"

Anda boleh melihat contoh bonus yang saya berikan disini


Orait, selepas ini anda boleh gunakan 2 teknik pemasaran
pro diatas dan lihat produk anda licin dengan cepat ;)


Jumpa lagi dengan tip-tip yang lain.